Sämre joggingtur..

Hej! Idag gick det inte alls att springa. Hände samma sak som hänt 2-3 gånger förut. Jag börja känna efter ca. 2 km en oerhörd smärta i smalbenen. Och då visste jag att de inte skulle gå, men försökte pina mig ändå. Men tillsist gav jag upp och stanna och då verkligen sköljer smärtan över mig. Fyfan, bara till att börja krypa hem då...

Förut när de har hänt ha ja fundera på om det beror på att jag spänt skorna för hårt. Men de är ju konstigt då de blir båda benen, sku jag verkligen lyckas snöra båda för hårt? Benhinneinflammation o sånt är de inte, för förut när jag fått samma smärta så kan ja springa utan problem följande dag och de tror ja inte sku gå om de va någon slags inflammation. Nu funderar jag på om det har någonting med blodcirkulationen i hela kroppen att göra. Fick nämligen väldigt svullna fingrar också.. Men varför skulle jag ha fel på den? Äh, slutar fundera och springer imorn istället...



Skål


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du börjar få samma krämpor som jag så med andra ord. Inte bra att springa på asfalt..

2012-09-07 @ 12:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0