Träningsveckan

Hej!

Tänkte uppdatera lite snabbt om min träningsvecka! Vet att de finns läsare som är intresserade av träning :)

Måndag: gymmet. Försökte köra mitt gympass men de var så mycket folk så hoppade över några övningar. Massor av folk fast jag va dit på förmiddagen? Hmm..

Tisdag: joggingtur. Första gången på typ en månad. Var så jävla pepp och hade hela telefonen full av bra musik. Sprang på tid eftersom jag var lite stressad (skulle på kvällsjobb). 5 min uppvärmning, 20min jogga och 5 min nedvarving (heter de så?)

Onsdag. Gympass igen. Massor av folk igen = slarv i programmet. Körde iallafall rumpa, mage, lår de viktigaste alltså :)

Torsdag: spinning 30min. Kände i benen att jag aldrig skulle orka med 60 (de var 30/60 min klass). Massor av folk på gymmet igen? Fast jag behövde inte dela cykel med nån ;)

Har funderat på vad alla människor fått för fel och börja våldsgymma mitt i hösten. Sen kom jag på att träningsverket har haft "ta-med-en-vän-vecka". Det förklarar saken :)


Imorgon blir de antingen promenad eller jogga, får se hur de känns lite och sådär :)

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0