Funderingar

Oj...
 
Känner mig så fundersam idag så jag vet inte vad heller. För de första så är jag så jäkla tacksam över att jag inte har hälften så mycket problem som många andra har.
 
Sen, ..... äh. jag vet int hur jag skall kunna få mina tankar till ord. Men det känns som att jag inte kan påverka mitt liv. På ett positivt sätt! Om ni förstår? Man kan inte rå för människor man träffar, känslor man har, jobb man inte får, beslut som tas av andra osv... Nu tänker jag sluta försöka påverka och styra mitt liv och bara hänga med.
 
 
 
 

Photography Images

Kommentarer
Postat av: jessica

Det är nog bäst att flyta med livet bara, händer det som händer det blir man nästan lyckligare av än att bli besviken på det som borde hända!

2012-10-10 @ 10:35:51
Postat av: Anonym

du e fin och förtjänar bara det bästa <3

2012-10-10 @ 10:36:20
URL: http://pupu84.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0