De förlorade naglarna!

Ja, ett inlägg tillägnat mina tappade naglar (may them rest in peace).
 
Har nu insett att det inte funkar med dessa naglar och mitt arbete. Allt funkar super, om de inte vore för all sprit. Handsprit alltså. Tror inte naglarna gillar de... Har nu tappat två stycken fast ja fixa dom för inte alls nå länge sen, och ännu fler är påväg bort. Ska inte fixa nya, de får va nu.
 
SÅÅ jag gjorde det bästa av situationen och grävde fram mamsens fransk manikyr kit. Har väl aldrig skakat så mycket på handen, men är helt nöjd för att vara första gången! Nu smälter de nakna naglarna bättre in med resten. Mitt medieassistent-hjärta gråter för att jag inte tog före-bilder. Nåja.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0