Sjuukt taggad!

Haha, vilken löjlig rubrik egentligen... Men efter jag träffat min personliga tränare idag så är jag verkligen på så jäkla bra humör och så sjukt taggad! Nu jävlar helt enkelt!

Idag pratade vi bara lite, typ hur jag ha träna tidigare, vad jag vill få ut, mitt mål, tidsram, kost osv... Sen vägdes jag också på en sån där specialvåg som visar allt, vätskebalans, kroppsfett osv... Kommer inte ihåg alla nuffror nu men min kropp trodde iaf att jag var 20 år (hejja kroppen!). Och om jag förstod de rätt så är mitt kroppsfett precis vid gränsen mellan normal och atlet. Om jag ger mig fan på att uppnå mitt mål så borde de gå på en månad eftersom jag har så bra grundkondition (was'nt me who said it).


Såååå nu iiihk såå taggad! Vi ska gå igenom programmet nästa tisdag 19/6 men redan nu tänker jag börja lite med kosten o sådär. Blir väl inte helt hundra engagemang denna vecka men sen jävlar!!



BildKälla http://reasonstobefit.tumblr.com/

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad rooooligt :D

2012-06-13 @ 18:52:58
URL: http://johannarosenberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0