Joggingtur!

Japp, lika bra att rivstarta med en joggingtur tänkte jag! Var ju nån vecka sen jag sprang sist så var beredd på att de skulle vara tungt... Efter ca. 2km kände jag bara:

"nä, fyfan, de här kommer aaaaldrig att gå, jag kommer aldrig orka springa hela rundan..." men sen tänkte jag:

"jag kan inte ge upp heller, jag ha ju sprungi den här rundan förut och första gången som jag någonsin sprang rundan så orkade jag hela vägen, varför sku jag inte orka nu...."
Så jag sprang hela skiten. På nytt personbästa till på de, även fast jag inte sträva efter det, de gick av bara farten!

Nu ha jag nyss skakat min första proteinshake ever. Choklad. Och jag säger då de; NAAAAAAM NAAAMNAAAAM fytusan va gott!! Mumma!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0