Dag 4, spinning!

Hejhej!

Jag kan fortfarande inte få in bilder i inläggen så nu kommer det ett till utan :(

Idag ha jag varit på jobb, sen hem en sväng och sen iväg och handla. MASSOR av folk var de i butiken, men det hade jag ju nästan gissat..

Idag blev de lite spinning på Träningsverket. Ryggvärken har släppt (prisa Gud). Jag tog de ganska lugnt på spinningen eftersom jag fortfarande har en sjuhelvetesjäkla träningsvärk... Imorgon ska jag upp tidigt och fara iväg till gymmet. Tänkte testa mitt träningstjosan som min PT lagat åt mig :) Hon rekommendera att jag skulle ta de lugnt första gången och fokusera på att få övningarna att kännas där de ska osv... Så jag tror nog jag följer hennes råd!

Ha de bra där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0