Dag 2, första träningspasset

Ja, vad ska man säga. 

Känns som jag blivit överkörd av en ångvält och jag skojjar inte. Det enda jag kan röra är typ fingrarna och ögonen. Bör tillägas att jag inte ens körde hela passet utan bara en repetition av vissa övningar...

Höll inte på att komma ur bilen när jag kom hem för en liten stund sen. För JA tack gode gud så körde jag imorse. Annars skulle jag fan ha beställt taxi till gymmet. En handikappstaxi :(



Nöjd och glad är jag i alla fall :D
Vill dock inte tänka på hur det känns imorgon, jag som vill fara på spinning...

Kommentarer
Postat av: Den Sista Tjockisen

Jag har en stor välsorterad butik här, så är det någon som har den så är det den! Måste kolla! Lät jättegott med jordgubbar!

Va duktig du är som kan ta ut dig själv så! Det är jag rätt dålig på :P

/Tjockisen

2012-06-19 @ 16:57:13
URL: http://www.densistatjockisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0