Dag 10 (? Kanske?)

Hejhej!

Var ett tag sen jag blogga så jag ha tappat räkningen på vilken dag det är... Men tror de borde vara dag tio! Allt går supergrejt måste jag säga!

Igår körde jag igenom träningspasset. Det gick riktigt bra, synd bara att de tar sån tid... 1 timme & 30 minuter måste jag nästan räkna med... Jag sluta 13.20 igår och kom inte från gymmet förena vid 16-tiden (duschade o sådär, vilket var helt onödigt eftersom det spöregna hela cykelturen hem....)

Igår hade jag också min första "belöning". Förut har jag ju alltid belönat mig med mat och onyttigheter vilketär helt fel, och det vet jag. Gör man det så får man ju en helt snedvriden bild av mat och va den är till för. Visst de ska va gott och äta men en "belöning" ska inte vara 500gram lösgodis... Så jag solade solarium! Första gången i hela mitt liv. Fyfan va skönt de var, mm så varmt och mysigt :) perfekt för mig som är så frusen. ska nog belöna mig med solarium nästa vecka också. Hallå, jag måste ju ha en snygg bränna att matcha mina killer-Abs med sen!


Idag var jag på spinning före jobbet (började 13.30). Tog i uta bara tusan, måste för första gången torka golvet vid spinningcykeln när jag va klar (svett)


Ha de bra allesammans!
 
 

Kommentarer
Postat av: Den Sista Tjockisen

VA HÄRLIGT DU ÄR SÅ GRYYYYM!!!! Tycker att du gjorde så rätt att sola lite istället för att köpa godis :P Jag måste också hitta en belöningsgrej... Jag kan skippa godiset, men chips eller ostbågar är min stora last :P
Stor kram!

/Tjockisen

2012-06-28 @ 08:14:28
URL: http://www.densistatjockisen.blogspot.com
Postat av: Johanna R

Så jävla rätt tänk! varför belöna sig med gottis mat/godis ? Man blir ju inte nöjdare med sig själv efter det heller precis.. men att verkligen göra något för en själv är ju perfekt :)

2012-07-02 @ 13:28:25
URL: http://johannarosenberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0