Dag 1

Hallå!


Nu börjar det på riktigt! Inget godis, kakor och sådana onyttigheter. Dra ner på kolhydrater som är "lätta" att göra, tex inget ris osv (och jag tycker egentligen inte ens om ris, potatis o sånt så de blir perfekt)

Idag var det efterrätt till lunchen på jobbet PLUS att en bjöd på hemmalags kinuskitårta vid kaffet.... Thanks alot liksom.. Lillebror blir stor idag så de blir kalas ikväll. Där ska jag nöja mig med lite smörgåstårta och kaffe :)

Dagens middag blev lax på spenatbädd, det va gott!

Receptet hittar ni på www.tasteline.com, där är bilden ifrån åå :)


Kommentarer
Postat av: Den Sista Tjockisen

MEN va gott det såg ut! Tack för tipset, det kommer passa mig också :)

/Tjockisen

2012-06-19 @ 11:22:30
URL: http://www.densistatjockisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0