Väntar på Elin

Hallå!

Just nu sitter jag och väntar på Elin, hon ska komma hit och äta middag =)
Idag har jag bara varit ledig (igen)! Börjar trivas me de här lediga dagarna.. Var till Kantarellen och handlade allt inför torsdag (då jag ska ha "fest") och lördag då jag ska ha kaffekalas... Det blev JÄTTE dryt.. oj, helt i misstag! Så tänkte att jag sku dra de på mitt eget kort istället för på mitt och Magnus gemensamma men hade tydligen inte täckning på mitt kort? *piiiinsamt* Såg framför mig hur jag skulle måsta plocka grönsaker och rensa köttkvarnar för att arbeta av skulden... Men som tur va hade vi cash på vårt gemensamma kort.

När jag kom hem måste jag kolla om jag verkigen var så fattig som kantarellen påstod och.... de va jag inte? Hade ju huuur mycket pengar som helst (haha). Nä men jag hade visst täckning, så de så!


Nog skulle de sitta fint med lite sommar nu nog....?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej, skulle du kunna ställa en fråga i min frågestund så vore det snällt! :D

http://jenniferlonnkvist.blogg.se/2012/april/fragestund.html#comment

Jag ursäktar om du inte gillar reklam!

2012-04-03 @ 16:29:31
URL: http://jenniferlonnkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0