Sol!

Hejsan!

Åååh idag är de så fint väder! Tycker synd om den stackare som har krappola o har sovit bort hela dagen. Om de finns någon? Jag har varit duktig idag och pysslat på utomhus. Min lillebror bytte till sommardäck på bilen min och jag tvättade hans fälgar som tack. Sen tvättade jag även min bil, både insidan och utsidan! Så nu är den fräsch som tusan.

Sen har jag suttit utomhus med paddan och läst lite arbeten som mina duktiga klasskamrater lämnat in. Själv ska jag lämna in imorgon, sista arbetet på hela utbildningen! Borde nästan bli champagne på de... Iallafall, såå skönt att läsa arbeten på paddan! Gah, varför har jag inte tänkt på det förut? Skulle ha underlättat min utbildning fruktansvärt. Jag har svårt att läsa från dataskärm men från paddan går det hur bra som helst! Längtar till morgonkaffet imorgon då jag får läsa tidningen samtidigt. Det betyder så mycket för mig!

Bara så ni vet ville paddan skriva morfinister istället för morgonkaffe. Eeh okey....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0