Min helg

Hej!

Ja nu var det redan söndag eftermiddag! I fredags jobbade jag till 21.30, sen blev det soffan :) hade ju laddat färdigt med film (revolutionary road) och godis! De tog inte så väldigt länge så noddade jag på soffan..... Vaknade 01.15 av att Sigge vispade* i mitt vattenglas. Gick och lade mig.

* vispa, sigge lägger ner tassen i vattenglaset och rör runt runt runt runt.



Lördag
Sov alldeles för länge, insåg att de va pangväder och ignorerade det. Satt och läste på flashback och massa bloggar. Var till träningsverket för att dansa lite, märktes ganska bra att de var fint väder. Det var jag och tre till på passet! Haha... Sen var jag till farmor <3 och åt middag o drack kaffe... Blev där alldeles för länge men det är de värt :)
Sen hem och försöka se klart filmen! Lyckades med det. Den va ju hemsk :(
Sen såg jag på en till film "The House Bunny" som jag hade spelat in. Den var faktiskt förvånansvärt bra! Hade förvänta mig nå mycket sämre iallafall...

Idag söndag har jag varit i lemland och njutit av de fina vädret. Jäklars vad varmt de blir i solen! Men så fort solen försvinner blir det brrrrr kallt!

Snart ska jag fara hem och laga middag. Sen ska jag göra lite pappersarbete ^^.

Chicken sover :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0