Hipp, hipp, HURRA!

JASSÅ. Idag fyller jag år! Undrar hur många gånger man kan fylla 18 innan folk börjar undra? Nåja.
Igår va de fest här hemma och sen drog vi till Arken. Blev hissad igår för första gången i hela mitt liv. Av en person, 23 gånger. Jag höll på garva ihjäl mig! Helt otroligt att han orka (Påvals såklart)

Väl framme vid arken så frågade jag om man fick komma in gratis om man fyller år:
Tjej i kassan: Bara om man fyller 18
Jag: Inte 23 då?
Tjej i kassan: Haha, nej tyvärr...
Jag: Kan man få rabatt då? "För att man fyller år" *diskret skjuter fram GenÅ kortet som automatiskt ger 2 € rabatt*
Tjej i kassan: Ja "ok" då du får 2 euro rabatt "för att du fyller år"

*Nöjd Glad Cath*

Arken såg ut som vanligt. Skulle man inte ha vetat att de renoverat så skulle man nog inte märkt någon skillnad. Tydligen var golvet bytt men de få gånger som jag ha legat o krälat på arkens nattklubb har jag ej minnen av hur golvet såg ut (av förklarliga skäl).

De var roligt att fylla år på Arken, alla blev så glada när man sa att man fyllde år och gratulerade så mycket (kanske för att de av någon anledning verkligen trodde att jag fyllde 18 som jag råka säga. Ett par gånger.)

De var en kille som trodde jag var född 1983. Han kom från skärgården och är nu på min hit-list strax efter SJ.

Snuddiga men snygga så attans!




Älskade syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0