Dagens bikt

Hallå!

Jag måste lätta mitt dåliga samvete. Det handlar om tamponger så alla ointresserade karlar som ändå inte kommer fatta vad jag försöker beskriva kan sluta läsa här.

SÅÅÅ. OB har gjort om designen på deras "plasthöljen" runt tampongerna för er som inte märkt det. Jag kunde verkligen inte fatta hur man skulle få bort plastsatan nuförtiden när de inte längre finns någon "flärp" att dra i. Så vad gör ja? JO, jag mailar ett upprört mail till OB tamponger och beskriver hur besviken jag är och hur värdelös den nya designen är och.... ja.

Någon timme senare inser jag hur dum jag varit. Man ska ju inte dra i nått på de nya plasthöljen man ska ju bara VRIDA, liksom tvista plasten så vips kommer den upp HUUUUR smidigt som helst. Och nu skäms ja. Tänk va de sitter och skrattar där på OB´s kundservice "HAHAHA vaaa här är nån dum brud som inte fattar hur hon ska få bort plasten". Till på köpet så fanns det tillochmed i den lilla "bruksanvisningen" (som följer med varje paket) beskrivet hur man skulle öppna. Med bilder och hela foolproof köret. Så nu sitter jag och väntar på svar från OB...

Lärdom av detta: Agera inte då du är påverkad av PMS-rage.

Förlåt O.B

Kommentarer
Postat av: Julia Lindfors

Haha, härligt! Hoppas att de svarar :D

2012-04-04 @ 18:11:27
URL: http://tejprulle.blogg.se/
Postat av: elin

Haha! Nej, de är inte sant! Hur kunde vi inte tänkt på de när vi prata om de :P

2012-04-04 @ 23:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0