Sömntuta...

Hejsan!
Vågar nästan inte skriva när jag vakna idag..... 14.45...... HUR är det möjligt? Gjorde ingenting speciellt igår, gick o la mig vid 02-tiden, var efter Magnus vid 04-tiden..... Och sen sova till 14.45? Påriktigt? Och inte vakna jag en enda gång före det. Kändes väääldigt onödigt med tanke på alla planer jag hade för dagen nämligen att julstäda och julpynta.
Nå, finns inget att göra åt det nu mera. Får göra så mycket jag hinner ikväll och ta resten i nästa vecka. Veckan som kommer är redan fullproppad. Opponering står på schemat måndag, tisdag, onsdag och sen examinationsseminarier torsdag och fredag! Torsdag är dagen då mitt och Anninas arbete skall granskas, guulp :S
Bjuder på en bild från i fredags. Brudarna tog varsitt glas vitt vin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0