Skepparbalen 2011

Haloojj!
Igår var det som sagt dags för Skepparbal... Kände mig ganska felplacerad i min klänning då alla andra tjejer tydligen hade missförstått dresscoden, men åt andra hållet. ALLA (utom typ. 4) hade vääärsta balklänningarna på sig med långa handskar och avancerade håruppsättningar... Hallå långklänning ska man ha om dresscode är frack -_- bastards.....
Skepparbalen i sig var.... sådär. Jag var svinhungrig när vi kom dit och sen tog det en evighet innan förätten kom kändes det som :/ Sen vart de arken, kino och arken igen. Dixie och Select... En helkväll med andra ord!
Tiia, Kristoffer, Annina, Patrik och jag. Vi träffades hos tiia före.



Skepparbalen.




Klassisk arken-toa-bild....



KINOO! Ser väldigt bekymmrad och gravid ut på den här bilden - men det bjuder jag på!



Bästaste Annina =)



Nu ha jag just ätit en pizza, halva Magnus kebabportion och druckit två tetror Juissi saft. Sen väntar broadwaypåsen på mig också! NAM, man måste få unna sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0