Min ack så konstiga dröm....

Drömde någonting vääääldigt konstigt inatt måste jag säga. Tänkte försöka skriva ner den!
Drömmen handlade om mig, Madde (som jag förövrigt varken sett eller pratat med sen typ. 2009) och Thomas Sabo. Vem är det undrar ni? Ja, det undrar jag med... Det är ett smyckesmärke som heter så, jag har dock ingen aning om det finns en sådan person på riktigt. I alla fall! Jag, Madde och Thomas Sabo befann oss i ett bakrum på Kino. Där fanns en slags garderob där kläder kom åkandes förbi, ungefär som han där gubbens slips snurra i "Kan du vissla Johanna?". Kläderna som åkte förbi var de kläder som folk hängde upp i Kinos garderob. Jag skulle vara modell och Madde skulle plocka olika plagg som kom åkandes och "styla" mig, sen fotografera mig. Thomas Sabo verkade vara någo slags handledare för han berättade alltid åt Madde om de var bra eller dåligt.
Efter några photoshoots så började Thomas Sabo få ont i hjärta. Han behöver Nitro! Tänkte jag direkt och sprang till Trobergshemmet. Väl där framme insåg jag att alla medicinskåp var låsta (såklart) och jag hade ingen nyckel med mig. Jag försökte leta efter någon personal men hittade ingen. Tillslut hittade jag en sjukskötare som jag aldrig hade träffat förut. Jag försökte förklara att jag brukade jobba här och behövde en nitro till Thomas Sabo. Hon kände inte igen mig och ville inte ge mig nån medicin.
Tillslut öppnade hon iallafall skåpet, men där var INGEN ordning! Bara en massa tabletter i huller och buller. Hon plockade ut en halv liten vit tablett och sa "Här är en halv nitro, ta den!" Jag var väldigt skeptisk eftersom den inte kom ur någon ask men tog den och sprang tillbaka. Väl tillbaka skulle jag ta blodtryck på Thomas Sabo förens jag gav tabletten men fick inte blodtrycksmanschetten att passa.... Och sen vaknade jag! Vet inte var jag får allt ifrån, men tror att Nitron kommer från Pan Am avsnittet i söndags iallafall!

Kommentarer
Postat av: mad

Haha, jag har full förståelse för konstiga drömmar. Jag har sådana varje natt själv. Senaste tiden har det varit mycket simmande djur som tema. Förra veckan var det vita kaniner jag simmade med och inatt geparder (?)

2011-12-06 @ 17:47:17
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0