Krispsykologin inlämnad!

Hallåja!
Nu var äntligen uppgiften i krispsykolgi inlämnad! Var på föreläsningarna i början av september... Så det tog ett tag för mig att få den skriven! Men nu är det gjort, känns verkligen skönt. Hoppas den duger nu bara, lär ju få veta det först efter nyår någon gång...Skulle vara hemskt om man skulle hamna på att skriva om den! Uppgiften var en sak som fanns på min "att-göra-innan-det-är-dags-för-thailand-lista". Listan minskar för varje dag som går! Nu finns det inte många saker kvar på den, typ förbereda presentation, presentera, skriva en uppgift om våld mot kvinnor samt en uppgift om äldre människor livsvärldsperspektiv (eller något sånt).

Boka in jobb måndag, tisdag, onsdag lyckades jag göra också fast det egentligen inte känns som om jag skulle ha tid... Men men finns inget att göra åt det nu, bara att bita ihop. Sen tänker jag ta jullov på riktigt och vara riktigt på riktigt ledig fram till efter nyår =) Det är väl sista julen nu som man kan bestämma att man ska vara ledig så måste passa på!


Ska frestas lite med en bild från hotellet vi ska bo på i Thailand! Kommer säkert lägga upp hur mycket bilder som helst därifrån innan det är dags att fara!


Bilden är från hotellets hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0