Det var ett tag sen...

Hej!
Funderar på att börja ta tag i den här bloggen igen. Känns som om jag har mest bara fullt upp hela tiden så de borde ju finnas någonting att skriva om i alla fall! HAHA sen ska man bara ha tid till det också...
För tillfället är det fullt upp med skolan och då främst examensarbetet. Jag och min snygga kompanjon Annina skriver om patienträttigheter. Det är riktigt intressant! Fast nu är det slut eller nästan så iallafall, vi ska lämna in arbetet inför examinationsseminariet på måndag men vi skickade det till handledaren idag för godkännande...
Imorgon ska jag och Annina (och antagligen massa fler) fira med att fara på Skepparbal! Om vi kommer in vill säga... Dresscode är nämligen "Mörk kostym". Enligt wikipedia (och andra allmänbildade, t.ex. mamma) så innebär det klänning som går UNDER knäet men den får inte vara golvlång. Sen ska den gärna ha ärm också. Så, vilken 22-åring 19-åring har en sådan tantklänning liggandes hemma? (hoppas ingen känner sig uthängd) Jag äger ingen sådan! Och tänker inte köpa ny bara för den här kvällen... Så de blir en klänning med en ärm och som kan bli knälång med lite våld. Kommer dock åka upp 3 mm per steg jag tar.
Slänger in en bild från förra hösten, min champinjon och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0