Rolig dag igår!

Hejsan!
Igår var en rolig dag på praktiken! Fick göra sjukt mycket praktiska saker! Riktigt roligt, och jag lyckades med allt ;) Mest stolt är jag nog över att jag satte en PVK (google it) under tidspress! Då fick man en riktig adrenalin-kick! Det var bråttom och jag satte den tjoffs-tjoffs barra så va de klart! STOLT!.

Igår kväll var jag och Annina ut på stan och käka middag. Vi åt pizza på Grappa, jag tog getostpizza och Annina tog skaldjurspizza, riktigt gott faktiskt!
Sen gick vi runt lite på stan och försökte hitta något roligt ställe men de va dåligt med det.... Slutade med att vi drack en cider på en sportspub, lite halv tråkigt...... men vi blev leggade iaf! Annina blev glad =)
Är det någon som vet vart man ska gå en fredagkväll i Eskilstuna? Hör av er.....
Här får ni en suddig bild på oss från igår kväll!


Idag börjar vi kl. 14:00, slutar kl. 22.00. Imorgon ska vi äta frukost på ett fik och sen fara till ett shoppingcenter, Tuna Park
Hadebra!

Kommentarer
Postat av: Julia

Sofia Olander (som jag gick med på sos) bor i Eskilstuna, så du kan väl ta kontakt med henne via facebook så kan hon säkert tipsa om lite uteställen!

2010-10-23 @ 13:14:26
URL: http://tejprulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0