Bilder på lägenheten!

Hejsan!
Igår kväll var jag otroligt trött! Det tar på att resa...
"Imorgon ska vi utforska Uppsala!......eh... eller ja menar Eskilstuna", sa jag till Annina igår kväll.... Lite tröttvarning på den kommentaren..
Nu har jag köpt en kortläsare! Fick den först inte att fungera och började planera min hämnd på försäljaren som garanterade att den skulle passa. Men sen kom Annina och tog i med lite våld så fungerade den!
Då kommer de lite bilder på lägenheten!
Tydligen hade vi läst fel på kontraktet, för bostaden var mindre än vad vi hade förväntat oss....
tusans......




Men det passade perfekt för en större dvärg!


Nääh, skoja bara! De var bara vår skrubb! Men om en dvärg motförmodan skulle vilja hyra in sig i våran skrubb så har jag lakan att erbjuda!
Snyggt lakan som min kära mor (hej mamma!) hade skickat med...
"Tack för bordduken mamma men jag behöver fortfarande ett underlakan......."




Bild tagen från dörren






Bild tagen från fönstret. Dörren som står öppen går in till dvärg-rummet.






Två bilder från badrummet. Ni får vända på huvudet för jag vet inte varför bilderna blev liggandes :P



Lägger upp bilder från dagens expedition senare ikväll!





Kommentarer
Postat av: Elin

va fint de var! jag hoppas att du fortsätter att skriva inlägg varje dag. du känns inte så långt borta då :)

2010-10-19 @ 17:26:43
URL: http://elin-j.blogspot.com
Postat av: Cathine

Elin: Jo jag hade nog tänkt försöka skriva ett inlägg per dag åtminstone =)

2010-10-19 @ 17:44:30
URL: http://catba.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag har typ varit in på bloggen 5 ggr idag så tror nog du får uppdatera lite mer än det ;) Är ju så nyfiken på hur det går för er.. Puss

2010-10-19 @ 18:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0