Tusan attans då!

Hej!
Nu har man blivit lite mera bekant med nya lägenheten och sådant... Har tagit en massa fina bilder som jag hade tänkt lägga upp på bloggen.
Och nu kom problemet. Jag har lämnat kabeln till kameran hemma! TUSAN ATTANS, vad dum man kan va! Suck va störande... Ska gå ner på stan med Annina och utfoska imorgon så förhoppningsvis hittar jag en butik som säljer en sån kabel som jag behöver ^^
Tills vidare får ni nöja er med en bild på mig och min nya sambo/personliga kock Annina =)
Nam, nam väntar på mat =) Bilden tagen med datorn.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Det förklarar varför middagen inte dög här hemma idag :-)

2010-10-18 @ 19:02:51
Postat av: Kloka SYster Maija

Detdär me kabeln, sku recommendera att du köper en kortläsare. Way mer praktisk. Ditt kort som i kameran passar och om du i framtiden kanske köper en kamera passar säkert det kortet också. Plus, den är större än en kabel så den är mycket svårare at lämna hem/tappa bort.. ;)



Simma lugnt, men inte för lugnt, för då blir det tråkigt! :)

2010-10-18 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0