TRÖTT.

Sorry för dålig uppdatering... Men det är inte så lätt =) Är så trött nuförtiden... Det tar på att stiga upp kl 05.00 varje dag kan jag säga...
Igår hade vi amerikanskan Holly över på te. Hon bor några dörrar bort i korridoren. Idag far Annina hem och jag blir helt ensam tills fredag kväll då förhoppningsvis Magnus hittar hit! Holly bjöd med mig till Grappa ikväll. Hon skulle träffa några som studerar på mälardalens högskolan och tyckte jag skulle komma med. Hoppas man orkar hålla ögonen öppna bara...
Nej nu snabbt äta den sista frukosten, sen promenera till sjukhuset!

Kommentarer
Postat av: Moster

Men i helgen får vi en extra timme! :) Ha det bra!

2010-10-29 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0