Snart får jag träffa gulle igen <3

Hej!
Nu har det inte blivit att uppdatera på några dagar igen, fyfan vad kass jag är! I onsdags var jag som sagt och träffade lite nya kompisar: Holly (som bor på samma våning som mig, kommer från usa), Bella och Hanna (som bor här i Eskilstuna. Alla pluggar vi till sjukskötare. Det var riktigt roligt att träffa lite nytt folk! Synd bara att jag var så fruktansvärt trött + att vi pratade engelska hela tiden (så att Holly skulle förstå) så min hjärna höll nästan på explodera (or something like that)...
Men många skratt blev det iallafall =) Igår kväll träffade jag tjejerna igen på Wayne´s. Det var också trevligt, men var trött då med... Blev bara där en liten stund, hade visst en uppgift att lämna in som skulle va klar på fredag (idag).
Nu sitter jag och ser/lyssnar på Idol via datorn. Fungerar sådär, internet är inte det bästa. Holly har upplyst mig om att min och Anninas lägenhet har internetdosan precis utanför oss. Så vi har antagligen bäst internet på hela våningen. Holly kan inte skypa för det bryter bara. Det gör det iofs ibland för mig också men inte lika ofta som för henne. Det förklara också varför en massa indier sitter utanför våran dörr och skypar. Riktigt jobbigt, dom börjar prata sent på kvällen....
Men nu till det absolut viktigaste: Gulle är påväg hit! Han borde va här om mindre än en timme! WIEEE va glad jag blir =) Det pirrar i magen, uss va obehagligt men härligt på samma gång...
Vet inte riktigt vad vi ska syssla med i helgen (han åker hem på söndag). Jag skulle iaf villa gå på bio, finns lite taskit med sånna nymodernigheter på Åland.
Måste ju såklart ha mina nya örhängen på mig när gulle kommer <3

YEY NU RINGDE HAN OCH SA ATT HAN VAR FRAMME. TOG KANSKE LITE LÄNGE ATT KNÅDA IHOP DETTA BLOGGINLÄGG. HEJDÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0