ledig dag idag.

Halloj!
Idag har jag varit ledig och Annina har varit duktig och praktiserat. Jag har i princip inte gjort någonting idag! Vilken tur att jag bara hade en ledig dag... (skulle egentligen haft 2 lediga dagar på rad men bytte bort en).
Jag tog en liten promenad på förmiddagen
Varsågod, vänd på skärmen (varför blir bilderna liggandes när dom är stående?)(om nån fattar vad jag menar)
Såhär ser de iaf ut hela vägen från "gangstah-hood" (där vi bor) till stan. En fin liten promenad! Tar inte länge heller, kanske runt en 10-15 minuter?
Här är en bild på kyrkan! Den ligger precis vid "infarten" till stan, perfekt att leta efter när man vill hitta hem igen alltså!
Sen gick jag runt lite i en park, det var fint. Här ser man bron som går "in till stan".
De kom två fåglar simmandes och trodde nog att dom skulle få mat, men siddu de fick dom inte!
Sen hittade jag fåglarnas vänner också. Dom trodde nog också att de skulle få mat för jessus va snabbt de kom springandes! Jag blev rädd, är helt övertygad att de höll på samordna någon slags attack mot mig............
Sista bilden för idag. Ganska fint i Eskilstuna ändå, speciellt när det är fint väder....
Sen har Annina och jag gått på stan (igen) men jag köpte ingenting! *stolt* På söndag ska vi eventuellt till en stor galleria och där ska jag nog inte heller köpa någonting (ha.ha....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0