Dagens shopping!

Hej!
Idag har vi varit till ett shoppingcentra, Tuna-park. Vi tog bussen dit, första gången vi använde oss av den! Tuna-park var helt lagom, inte för stort och inte för litet. Vi var väl där ca. 4 timmar och det räckte nog helt okej. Här kommer det bilder på vad jag fick med mig hem!
Klänning från Gina Tricot, jättesnygg tycker jag iallafall!
Underbart snygg överdel från Gina den med. Jättefin färg, kanske inte syns så bra på bilden
Otroligt billig från Cubus =) 49 kronor
Också från Cubus
Från Gina
Från Cubus, myspys!
Halsband från Gina
Halsband från Cubus
Ansiktspeeling, ansiktsvatten och tre ansiktsmasker från KICKS.
Hmm. Handlade tydligen bara i tre butiker. Men alldeles lagom mycket grejer tycker jag =)
Imorgon är de morgonpass som gäller, uppstigning kl. 05:00.......

Kommentarer
Postat av: Syster

Cathrine går amok bland Svearikets stora klädutbud, ojoj. Håll i plånboken, annars blir det en dyr praktikperiod och en tung väska hem ;) Kanske vi kan skypa ngn annandag. Du var redan utloggad när jag skulle ringa.. PUSS

2010-10-24 @ 21:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0