1 dag kvar...

Hej!

Imorgon så är det dags att fara iväg till Sverige! Är sjukt nervös redan! Det trodde jag inte att jag skulle bli.... Har inte packat någonting än heller, såklart... Vet ungefär vad jag ska ta med mig för kläder men det är skorna som ställer till bekymmer.... Måste ju ha massa skor med sig! ("Måste och måste") men tänk bara:
Ett par arbetsskor,
ett par joggingskor (för alla tidiga joggingrundor som jag ska dra iväg på (ha.ha),
ett par "vanliga" sneakers,
mina uggs,
mina svarta stövlar,
ett par högklackade ifall man ska på nå finare.
Måste helt enkelt ha en skild kappsäck för mina skor. Problem solved.
Allå! mina nya uggs kan ju inte bli hemma heller!
Allå! mina nya uggs kan ju inte bli hemma heller!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hello! Kul att hitta hit! Lycka till på praktiken!

2010-10-17 @ 10:43:28
URL: http://ninnih.blogspot.com
Postat av: sYSTER

2010-10-17 @ 10:50:20
Postat av: Syster

Var glad att du inte ska ta flyget. Nu är det ju bara att ta med sig till bristningsgränsen. Lycka till! puss

2010-10-17 @ 10:51:40
Postat av: Elin

lycka till nu. de kommer att gå bra. du fixar de :) kommer att sakna dej :) kram

2010-10-18 @ 01:09:09
URL: http://www.elin-j.blogspot.com
Postat av: Lotta

Tycker mycket om det du skrivit! Trevligt att se lite prima saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-11-30 @ 08:18:12
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0