Hur kan en helg gå så fort...

Mja, hur kan en helg gå så fort... Nu är det måndag igen. Gulle åkte hem igår kväll, känns som om han bara kom hit så for han igen. Jobbigt! Och gud va jobbigt det var att säga hejdå. Mycket jobbigare än när jag åkte! Och som han försökte påminna mig "det är bara några dagar så ses vi igen" för de stämmer faktiskt! Åker hem på onsdag eller torsdag, vet inte riktigt hur jag hade lagt mitt schema på praktikplatsen...


Idag har jag kvällspass, imorgon morgonpass och onsdag morgonpass (om jag far hem på onsdag, men de tror jag) SEN blir de tåg, buss och båt och sen är jag hemma! Yej! Då har jag varit borta nästan tre veckor tror jag, shit vad tiden har gått fort...


Men såhär har min helg sett ut iaf:

fredag kväll (typ 21.30 kanske?) kom Magnus! Yeeij... Vi såg på film och sen sov vi......typ =)

lördagen så åkte vi ner på stan, käkade på Subway och kikade lite i butiker. Sedan åkte vi tillbaka till lägenheten en sväng och sen ner på stan och äta middag. Åt på Grappa (igen haha) och det var gott! Sen gick vi på bio, SAW 3D. Den var i princip som alla andra SAW filmer fast lite 3D effekter härochdär... Det var spännande att gå på bio, första gången på typ 7 år tror jag! Sen åkte vi hem igen...

söndag så åkte vi iväg på frukost till ett fik, jätte mysigt! (och gott) Vi åt bl.a. "halloweenbakelse" jättesöt! :D






Magnus åkte hem vid 16-tiden. Det var jobbigt! Sen gjorde jag inte så mycket mera. Försökte se på Paradise Hotel men internet var så segt så de gick knappt. Sen sov jag. Och nu är jag vaken :D


Har kväll idag som sagt, och morgon i morgonbitti så kommer knappast uppdatera bloggen förens tisdag eftermiddag... Nåja!
Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej, ja tiden går fort när man har roligt!!

Trivs du på praktiken?? Var / vad var det du var på ??

2010-11-01 @ 10:22:16
URL: http://ninnih.blogspot.com
Postat av: Syster

Då kommer vi ju hem typ samtidigt :) Fast vi tror vi tar stora båten, annars skulle vi typ ha åkt samma båt o allt :) Ska bli kul o se dig syster! PS Jag vet precis hur det känns att ta farväl sådär "mitt i". När man åker så har man ju så mycket annat att tänka på. Sen när han varit på besök önskar man nästan att han inte hade kommit för allting blir plötsligt så jobbigt o tungt..

2010-11-01 @ 13:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0