Halloween bilder?

Hejsan!
Knasigt att man ska vara så seg på att uppdatera bloggen då =). Vet inte varför jag inte gjort det, har helt enkelt inte blivit av...


Såklart så hann jag ju inte uppdatera före vi for iväg på halloweenfesten, sent ute som vanligt... Tog faktiskt knappt nå kort heller! Tog typ 2-3 st precis när vi kom till festen men inga fler... Och inte har jag kameran här nu heller så dem får ni inte se =) däremot har jag blivit taggad (facebook) på några bilder. Tänkte lägga upp dem här.






Har klippt bort de andra som va med på bilderna, tänkte att de kanske inte ville bli "uthängda" på min blogg.... =)


Jag vann förresten tredje pris på Dinos! Presentkort på ZicZac 25 €. NAJJS =)

Kommentarer
Postat av: Syster

Shit, vad läskig du ser ut..

2010-11-12 @ 19:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0