Lite shopping

Hejsan!
Här i Göteborg går det bra! Var påväg attmåsta hoppa på en buss till Jönköping idag men det ordna sig i alla fall. Igår shoppade jag och syster lite grann. Egentligen skulle vi ha velat vara på KENT men alla biljetter tog ju slut på 3 sekunder...
Jag köpte lite smått och gott:
  • två linnen (ett vitt och ett blått),
  • en superorange skrikig top (har ej bestämt mig riktigt va jag känner för den än...)
  • underkläder (i hopp om att sloggi kan göra underkläder som sitter där dom ska, antar att de flesta tjejer vet va jag menar. Och NEJ det kan dom inte efter mitt akrobatik-test)
  • en virkad top liknande sak från Indiska (mycket fin)
  • Och till sist: MINA nya mys-älsklings-short iihk jag skulle kunna ha dem varje dag!
En halvdålig bild som jag försökte ta:
Lite bättre bilder:
Bilder och shorts från LINDEX
Till shortsen hitta jag också ett superfint halsband, också på Lindex
Så nu har jag min "sailor-outfit" för dethär året fixad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0