Göteborg - blommor, frukt och elefanter

Hejsan!

Nu är jag i Göteborg hos systeryster! Hon är på jobb idag så jag har varit ensam hela dagen... Men de har gått bra, jag har sett på Våra Bästa År och sånt, precis som jag gör hemma =)

Jag har även städat sååå fint och tvättat golven! Så hon kommer säkert bli jätteglad när hon kommer hem. Plus att jag va ut och tog en promenad och köpte frukt och en fin blomma. Så nu är har jag stylat lite här också ;)

När jag kommer hem från promenaden så får jag veta att de är tre elefanter lösa i Göteborg, i slottskogen. Ja just så, precis där jag är! HAHA tänkt om ja skulle ha träffat på dem under promenaden, jesssus.......


Den fina blomman jag köpte

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad snäll du är som fixat och donat=)

haha ja vad gör man om man möter en elefant på sin promenad?? Hhaa

2012-05-30 @ 16:30:45
URL: http://johannarosenberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0