Får jag skylla på att jag är blond?

Hejhej!

Jag måste bara berätta hur töntig jag är...
Tidigare ha jag haft problem med min mobil (samsung galaxy). Den stängde av sig med jämna mellanrum, speciellt på natten. Vilket resulterade i att väckarklockan inte ringde och jag blev stressad osv...

Så jag lämnade in den på lagning. Och den kom tillbaka och dom hade uppdaterat den. Sen har folk fråga hur de är med telefonen nu och jag har alltid svarat samma:
" jo. Den är nog bra nu, det är bara det att den inte "sparar" inställningen "automatisk rotering". Så typ varje gång jag ska skriva ett mess så måste jag gå in på inställningar och ändra så den ska rotera automatiskt.


Men igår. Gud. Så insåg jag en så töntig grej. Det är JAG som ha tagit bort inställningen hela tiden! Men på den översta baren (se bild). Jag har inte läst så noga och trott att "autorotering" är typ "automatisk uppdatering" att den automatiskt typ hämtar nya mail och sådär.... Fy va pinsamt. Så jag ha stängt av de hela tiden "nej nu vill de uppdatera automatiskt igen suck *klick*..." haha. Vilken jäkla tur att jag inte gick tillbaka till butiken igen ^^


 

Autoroteringknappen i den översta baren är alltså ny sedan uppdateringen...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0