Effektiv dag

Hejsan!

Ja idag har jag fått mycket gjort känns de som i allafall! Mera än vad jag gjort de senaste veckorna! Har bland annat fixat med skattekort och sådant krångligt... Svårt när man ska jobba på ett ställa och eventuellt hoppa in på ett annat. "men hur mycket kommer du tjäna då?" frågar skattetanten. Ja,hur ska jag vet det... Beror ju på antalet ob timmar och tjosan? Och med inhoppet så vet jag ju inte ens hur mycket jobb jag får? Suuuck! Men hoppas de blev bra med alla skatteprocent hit i dit. Annars får jag väl skatteåterbäring om nått år väl? Funkar de inte så?

Och alla är gravida. Jag med. Haha nej ja skojja men har nog gått och blivit skengravid med allt snack om bäbisar och graviditeter som finns överallt.

Hade ont i mellangärdet igår. En arbetskamrats diagnos: foglossning (haha visst har jag roliga jobbarkompisar :) )

Fortfarande ont idag. Googles diagnos: havandeskapsförgiftning.

Börja må så skit efter rödvin i fredags, Anninas diagnos: gravid. (hmm, och ja som trodde de va alkoholen ;) )

Näj Näj här ska tjänas pängar o inga födas någgi barn. Men stort grattis till alla de som är gravida. Ni lär väl va mormor/farmor innan det är min tur ;)



Dagens shopping! Älskar cliniderm


Kommentarer
Postat av: Syster

Vem är gravid?

2012-05-10 @ 20:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0