Dagens träning?

Tjoho!


Kom just hem från en joggingtur :) joggade 45 min i sträck, nytt rekord för min del så jag är nöjd! Synd bara att det var en hiskelig motvind! Joggade bland annat strandpromenaden (ni vet, som går från hamnen till fiskekojan). Det blåste så mycket så jag trodde att jag skulle flyga i vattnet. Helt ärligt. Det är ju liksom ganska smalt på vissa ställen... Dessutom så började de smaka väldigt mycket salt i munnen, antar att saltvattnet fanns i vinden? En sista knorr är också att jag inte kan andas i motvind. Jag får de bara inte att funka! Så de var lite tufft där ett tag ;)
Nå nu ha jag klagat klart för idag! Så nu är ju frågan om jag ska fara till träningsverket på RML som jag brukar eller om jag ska nöja mig med joggingturen som dagens träning... Ska iallafall duscha nu först så får jag se hur jag mår sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0