Nytt proteinpulver!

 
Idag var jag till gymmet och körde mitt träningspass. Måste nog börja öka vikterna på vissa övningar för jag känner att jag nästan maskar :p
 
Så nästa gång blir de mera vikt på vissa övningar, måste ju kännas lite också :) förövrigt var de helt tomt på gymmet fast de va dåligt väder och mitt på dan? Måste bero på att alla som har semester är trötta efter rockoff... Själv missa jag Veronica maggio igår :( jobbade kväll och slutar då 21.30, hon börja spela 20.45. Sen blev jag nästan 30min övertid så iddes inte ens far in till stan.... Och värst av allt så får man veta senare att hon var 45min sen, då sku jag ju hunnit... Buuu... Ikväll blir de den svenska björnstammen och lillasyster. Dom första är jag inte ett dugg intresserade av och lillasyster ha jag sett 2-3 gånger redan.. Nåja :)
 
 
Köpte nytt proteinpulver idag, jordgubb. De smaka som jordgubbsmilkshake. Fan va synd de är om oss galningar som tränar och dricker proteinpulver, eller hur ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0