Just så...

Konstigt nog har de varit de tredubbla besöksantalet på mitt senaste inlägg. Kanske folk är intresserade om vad som hänt mellan mig och Magnus?
 
 
 
I så fall får ni vänta lite till.
 
 
 
Idag var jag och träna! Så roligt som vanligt!
Dagens träning blev alltså:
Cykeltur på jobb - ca. 6.5 km
Cykeltur från jobbet till gymmet - ca. 2 km
Träningsprogrammet (tar ca. 1 h & 30 min)
Cykeltur hem - ca- 7.5 km Helt
 
 
Ser ut som de växer någonting där inne under linnet. And it ain´t no baby fo sure.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sådär är det.. folk vill veta smaskiga detaljer. Dra ut på de läänge innan du skriver ut om det .. om du gör det:)
Hoppas ivf att du mår bra ! Kramkram!

2012-07-05 @ 09:27:01
URL: http://johannarosenberg.blogspot.com
Postat av: Den Sista Tjockisen

Vad har jag nu missat?! Berätta!
Fan va snygg du är förresten!!

/Tjockisen

2012-07-06 @ 11:29:45
URL: http://www.densistatjockisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0