Göteborg!

Hejsan! Nu sitter jag på färjan påväg till sverige. Har ätit lite frukost och är proppmätt men för 9€ så tänker jag banne mig tryck i mig lite mer. Har ingen servering på tåget så de är lika bra att äta ordentligt... När jag kommer fram till Göteborg tror jag att jag ska panikshoppa lite. Fick ju lön idag ;) hähä! Från två ställen dessutom! Och inte hann jag göra slut på förra lönen så nu måste ja lägga lite sprätt på pengarna! Tråkigt att kolla kontoutdraget för allt som stod var "arken, arken, arken, arken, arken..." bara där jag gör av med pengar tydligen! Har ingen bil att tanka, ha inte varit på stan nått och mamma handlar hem all mat... *lyx* Kanske skriver mer under helgen om jag ork :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0