Bilder från dagen

Sov inget inatt. Tung dag på jobbet. Överlevde till lunchen iallafall:
 
Åt ensam. Som vanligt. Som jag vill ha det =). Nej men de är skönt att va själv ibland.
 
 

Efter jobbet bar det av på stan
 
 
Tappade min navelpiercing på Statens Ämbetsverk. LESSEN CATH, kulan borta :(
 
 

Sen iväg till farmor. Vi har namnsdag idag så det bjöds på den obligatoriska jordgubbstårtan
 
 
Gullefarmor <3 Och siiii jag äter också tårta, jag är fortfarande mänsklig.
 
 
Påväg hem kom man ihåg varför det är jobbigt att bo på fel sida av kanalen....
 
 
 
 
 
Broöppning - 20 minuter. Amatörturister som inte kan stäng av bilen.
 
 

Sen blev de dagens träning! Joggingtur
 
 
Nytt personbästa på genomsnittstid per kilometer! Nöjd!
 
 
Nu ska jag iväg och va social! heippa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roooligt med bilder! Hoppas du får sova i natt :)

2012-07-09 @ 20:32:22
Postat av: Anonym

Grymt med nytt personbästa!! Det är så skönt när man tävlar med sig själv :)
Var i Sverige bor du någonstans?

Stor kram!
/Singelkompanjonen Tjockisen ;)

2012-07-10 @ 08:04:51
Postat av: Den Sista Tjockisen

Förra kommentaren var från mig, det var inte meningen att vara anonym :P

2012-07-10 @ 08:05:22
URL: http://www.densistatjockisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0