Mina sandaler har kommit!

Hejsan!

Igår fick jag hem lapp i brevlådan att mina sandaler har kommit! Wiie!
Och inatt drömde jag ju såklart att de inte ALLS passade, att de var stora och kändes konstiga. Typiskt. Tänkte vara flitig studerande nu några timmar och sen belöna mig med att fara efter dem!


Idag var jag duktig hurtbulle och åkte iväg på morgonspinning! Det kändes inte som en jättebra idé när klockan ringde..... Men de var bara att pallra sig upp! Nu gäller det bara att hålla sig vaken hela dagen sen också! Denna vecka har jag varit superduktig med både träningen och maten. Det var fjärde dagen denna vecka som jag tränade! Imorgon ska jag och göra bort mig på Move It hade jag tänkt. Får väl dra lite egna moves om de blir för svårt, kommer bli jättevackert! Kanske borde börja över på "Såromläggningsdansen" eller va de nu va som jag hitta på en natt på krogen....

Tänker lägga upp en video senare idag på duktiga Siggekatten =) (om jag lyckas)


Väntar på mig på posten!

Kommentarer
Postat av: Sigge

Lägg åpp den nuuue!

2012-01-20 @ 10:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0