Tiihiii

Halloj...

Det närmar sig med stormsteg hörrni ;) Hoppas det är så här kallt när vi är bort också! MOHAHAHA....

Nu ha jag just gjort klart en skoluppgift så nu är jag väl, typ klar???!?!? (måste illustrera denna känsla med allt för många frågetecken och utropstecken, det är coolt vettni)

Ska bara spela in en presentation. Kanske gör det på söndag? Sen tänker jag nog slipa lite på en uppgift som jag inte är helt nöjd med :/ perfekt!...

Imorgon ska jag, mamma och syster till Stockholm och Make-up store! Vi gav till mamma i födelsedagspresent en sån där "smink-lektion", och så passar ju jag och syrran på att få en lektion på samma gång ^^

Klicka på bilden för att komma till make-up stores hemsida (Bilden tagen därifrån)

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-02-06 @ 00:02:35
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0